titlu huitlu, v2

Eu cred că problema oamenilor e că ei nu știu cînd e timpul să plece din viața cuiva. Ei doresc să »întindă» sfîrșitul, de parcă el nu va veni niciodată. De ce să nu se termine într-un mod decent? 

De ce să te încăpățînezi să rămîi pînă situația devine insuportabilă? Uneori trebuie să pleci chiar dacă nu vrei. Să pleci și să-i dorești tot binele din lume persoanei, pentru că dacă-i dorești răul ap ești o gnidă care merită rău :/ 

Oh, de parcă eu aș fi mai bună. Cum se numește o persoană cînd lasă altă persoană cînd are nevoie de sprijin/sfaturi/susținere morală? Looool, la mine asta deam îi în sînge mereu să stric tot.

și mă doare. mă doare dar nu dau înapoi. 

 

titlu huitlu, v2: Один комментарий

  1. «Eu cred că problema oamenilor e că ei nu știu cînd e timpul să plece din viața cuiva. Ei doresc să ”întindă” sfîrșitul, de parcă el nu va veni niciodată. » — e adevarat , pur si simplu oamenii sunt facuti sa iubeasca, si nimeni din ei,niciodata,no sa lase ceea ce iubesc atit de usor,sperind si «intinzind astfel sfirsitul,de parca el nu va veni niciodata».

    Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

