Un post.

Eu am învățat să visez. Eu nu mai vreau să visez, pe mine asta mă omoară în interior, pentru că eu mai apoi trebuie să-mi inhib visurile. Nu doresc să visez, visurile sunt așă nocive și ireale. Visurile sunt 0- contra cruntei realități. Realitate îți f’te o palmă de’a ei și te aduce cu picioarele pe pămînt, dar visurile doar îți vor mîngîia orgoliul.

Visez cu ochii deschiși. Eu folosesc oamenii cînd sunt în preajma mea pentru a putea visa. Oamenii mă inspiră să visez, pentru că ei sunt doar niște personaje, și EI nu văd-nu aud-nu simt-nu știu-nu sug, VISUL MEU. Tu îmi povestești că n-ai bani în cont, că o strigat mama la tine, că te-ai certat cu una. În schimb, pe mine toate astea nu mă f’t, eu continui să visez. Fizic- sunt cu tine. Psihic- sunt cu mine.

ȘISĂMĂF*TÎNDICȚIONARELEDEVISE.
În dicționarele de vise, nu-i semnificația visului meu. Nu-i. Pentru că eu visez ziua, eu nu visez noaptea. Dar dicționarele de vise îs destinate pentru visurile care ție ți-o apărut noaptea cînd îț’ fășei somnu’ de frumusețe.

Un post.: 3 комментария

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

