Love your country

În fine, eu în ultimul timp prea multe posturi triste am scris. Poate pentru că o fost week-end și eu nu am prea socializat cu mai multe persoane și m-am simțit pe alocuri oleacă  singură. Eu cînd am început acum să scriu nu aveam în cap o temă anume. Daaaar, mi-am adus aminte că ieri am vorbit cu o cunoscută pe skype și mi-o venit o idee.(Nu nu, nu-i o idee jenială, precum niș eu nu-s jenială 😀 )

Okay. Să-i fac o mică descriere fetei în cauză. Ea îi genu` de persoană cu draci mari, nu prea se poate de avut încredere în ea nici chiar dacă ești prietenă bună cu dînsa, puțin desfrînată (nu intru în detalii) și treb să recunosc, e hîtră, din acest motiv în viață va obține ce își dorește, prin orice metodă. Eu mereu am judecat-o mereu deschis în față pentru unele acțiuni ale sale dacă îmi păreau ieșite din comun. la care ea îmi adăuga : du-te în pl :D.

Și așa ca final, îi pasă prea mult doar de persoana sa, doar despre sine vorbește, eu pot s-o ft de aiși cu problemele, doar ea are probleme 😀  Hm, cred că de asta aveam noi vreo relație, pentru că eu știu a asculta, ceea ce nu toți pot 😀

Mai pe scurt ea se află în altă țară și lucrează acolo. Îi merge bine, bani face, să se întrețină poate ș încă să-și satisfacă poftele îi ajunge. Am mai vorbit eu cu ea, desigur că mi-a spus despre faptul că îi tare dorită în țara aceea, pentru că femeile de acolo îs cam urîțele )) Bun, ceea ce m-o indignat e că ea o uitat de unde o plecat. I-am adresat o întrebare gen : -Și nu vrei să te întorci în RM?       — La țăranii șeia? să schimb viața bună de aici ca să n-am bani acolo?

Eu desigur i-am spus să nu generalizeze pentru că aici sînt ș oameni adecvați, mulți oameni adecvați. Și ea cam a cedat spunînd că ș în țara care se află ea sunt atît oameni tîmpiți cît ș adecvați.

Eu înțeleg că noi toți vrem bani. Asta e o necesitate. Cu banii poț fașe așa multe, lol 😀 Dar să fii nebună după bani și să uiți de unde ai venit afirmînd că poporul din care te tragi îs niște țărani săraci, îi pre crud.

Mie tot nu îmi prea place situația din RM, dar nu zic că oamenii îs niște țărani și că îmi urăsc țara natală. Eu nu aș putea trăi în altă țară, eu nici n-aș lua în calcul așa posibilitate chiar dacă aș ști că în alt loc aș trăi foarteeeeeeee bine.

Să fim serioși. Banii îs importanți, da. Dar mai important e să fii fericit sufletește, asta e veșnic, pe cînd banii îs niște hîrtii, azi îi ai- mîine nu ai. Pentru ce mie mai mulți bani  decît trebuie? Să-mi cumpăr sicriu? 😀

Da, economia din țara noastră nu se compară cu a altor țări. Niș nu e așa dezvoltată țara. Dar mai bine așa decît ca în America unde zilnic citești știri ș vezi că „dacă se spală moare„ „dacă tușește moare„ ș tot felu de boli de piele groaznice :/.

Love your country: 11 комментариев

  1. Sunt foarte de acord cu tine în privința țării în care ne naștem. Avem dreptul și poate plăcerea să ne mutăm, să muncim și să trăim oriunde pe planeta asta. Dar nu cred că merită să ne luăm la șuturi propria țară. Nu din patriotism, ci din bun simț. Dacă eu am crescut aici și mă consider un om ok, nu înseamnă cumva că la acest «ok» a contribuit și mediul în care am trăit până acum? Iar eu simt că m-am născut fix unde trebuia. Uite, dacă mă nășteam și trăiam în Kuweit, cum îți mai comentam ție pe blog?! 😀

    Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

