.

Eu am greșit, pentru asta mă voi pedepsi. Îmi voi tortura mintea și nevoile. Eu îs masochistă.

Eu nu trăiesc, eu încerc să supraviețuiesc.

.: 8 комментариев

  1. dupa o perioada indelungata de timp iarasi am ajuns sa citesc «ceea ce-ti scrii siesi»
    sincer? e dezgustator.., ca in toate vremurile!
    initiezi niste concerte iar acum indraznesti sa si te mai plingi
    te lauzi cu maretile roluri, masti pe care le skimbi dupa cum spui tu pentru a obtine placere apoi dai vina pe societate ca te vad de rea. oare nu tu provoci aceasta?!
    sau.., poate si aici joci un rol? ei bine sa presupun ca esti sincera acum si ma intorc la placinte. tu vezi societatea ca un inamic care tot rau iti face, dar ce vei spune daca afi ca societatea din contra face bine. cui face bine? «mastilor» tale, pentru ca pe tine nu te cunoaste.
    acasa poate stai cat de putin cumincioara iar pe net din lipsa oamenilor care ar putea da peste degete intri in rolul cela murdar. ce ceri aceea primesti si nu este nimic straniu in faptul ca primesti doar rau in conformitate cu rolul pe care il joci la momentul dat.
    ca sa obtii ce doresti fii sincera, nu neaparat buna sau rea. renunta la orce masca si eu sunt convins ca vor aparea skimbari si anume spre bine, binele tau )

    Нравится

    • De ce e dezgustător? Pentru că ai o opinie contradictorie, desigur.
      Ș oare nu toți ne plîngem? Tu poate preferi să te duci ș să te plîngi lui Vasea ori lui Dima. Da asta nu înseamnă că eu ar trebui să fac același lucru. Mie nu-mi place să mă plîng persoanelor, eu mă plîng aici, eu mă deschid complet aici pe blog. Pentru că el mă ascultă, da.
      Corect, eu poate și aici joc un rol. Eu tot îs o ipocrită ca și toți oamenii de altfel. Societatea e un inamic, pentru că ea spală mintea și nu ne lasă să gîndim cu a noastră proprie. Pentru că blin, tu chiar ș inconștient te lași influențat de ceea ce vezi și auzi zilnic. În general, noi tăț oamenii pînă să ne formăm poziție fermă noi culegem de peste tot, de la alți oameni pe care noi îi admirăm.
      Eu nu-ți cer ție personal nimic. Eu nu cer nimănui nimic. Eu ceea ce vreau pur și simplu iau.
      Dacă eu am să fiu sinceră tu ai să fii sigur că asta e adevărata eu?

      Нравится

      • dezgustator? ma gindeam la toata incurcatura ce o faci aici si nici intr-un caz la stilul tau de a scri
        cat despre sinceritatea ta nu ma intereseaza, tiam scris deoarece pretuesc ceva la tine asa cum esti, asa cum te cunosc insa stiu ca tu ai nevoie, fara a spune cuiva. fii sincera

        Нравится

      • De ce încurcătură?
        Crezi că tot despre să fie roz și perfect? Treb să scriu despre unicorni?
        Înțelege-mă, eu îs instabilă emoțional, noi toți avem perioade cînd suntem fericiți și cînd triști. Momentele astea se depășesc. Nu eu scriu pe blog, sufletul meu o face. Eu n-am motiv să fiu la moment fericită.

        Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

