Foc și suflet

Oh, și eu ador ochii. Ador în special ochii albaștri, au o licărire specială în care eu văd un foc albastru, un foc intens. Ochii albaștri transmit un gust de mare. Eu simt gustu, îi sărat.

Ochii îs partea cea mea sinceră a noastră. Nimic în noi nu e mai adevărat și mai sincer ca ochii. Prin ei trec toate trăirile noastre, ochii îs părtașii și complicii noștri.

Ochii nu mint. Gura minte.

Eu am visat odată că aveam ochii albaștri. Visu o fost o iluzie, visu șela n-o știut că eu ador ochii albaștri dar pentru mine eu vreau ochi verzi. Visu șela încă n-o știut că eu cred că ochii căprui îs pre comuni. Da ochii mei defapt îs negri ca și sufletul meu.

Foc și suflet: 16 комментариев

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

