Scop

Unul din lucrurile ce ne definesc ca persoană ș de asemenea ne diferențiază îs gîndurile, visurile, scopurile, ș multe altele. Dar, ș faptu că vrem să știm di și am venit pe pămînt, pentru și ne aflăm aici ș care-i scopul nostru. Trebu să recunosc că o persoană fără vise(P.S: Ambele forme îs corecte, ș vise ș visuri) ș fără scopuri bine definite e o persoană ușor pierdută, ș nu zic asta în sensul rău. Adică, genul șela de persoană cu un level de indecizie 100% ș care nu se știe bine pe sine.

Eu îs firea de persoană mai visătoare. I hate it. Eu apreciez mai mult o persoană practică. Deci, eu pe mine nu tare mă apreciez. Eu am nevoie de o persoană care s mă susțină ș să fie alături de mine- în cazu ista eu pot învinge. Jalnic, nu?

Noi tăț! Ș eu afirm cu certitudine că noi tăț. Da dacă eu îndrăznesc să fac așă afirmație generalizînd, ap așă este. Noi tăț de mici am vrut să devenim ba profesoare (fetele) ba actrițe ba cîntărețe, da băieții șoferi ș fotbaliști :/ Caneșna noi am crescut ș am văst că viața nu-i așă roz ș nu mereu poț deveni ș tu vrei. Ori vapșe visu s schimbă ș tu amu vrei să devii cu tătu altșeva. Of, ș eu nu pot afirma că tăț oamenii chiar ș la 20 ani știu ce doresc s devină ^^

Da eu cred că treb să alegem profesia care ne place ș care ne aduce venit stabil. Deoarece îi frustrant să fași ani la rînd un lucru ce nu-ți place, job-ul cum n-ai da va ocupă jumătate din ziua ta ș practic va fi a doua ta casă. De asta, treb de îmbinat plăcutul cu utilul.

Mai pe scurt, eu începusem cu scopuri.

Scopul pentru mine îi un fel de apogeu, pe care eu treb să-l ating mergînd printr-un labirint ș știind doar că eu trebuie să ajung să găsesc ieșirea. Atît. Eu nu știu și îmi rezervă drumul pînă acolo. El poate fi tare imprevizibil. Ș drumul poate fi încurcat, treaba mea îi să găsesc soluția. Eu îmi stabilesc scopuri care zilnic s schimbă ori vapșe le tai de pe listă. Desigur eu îs conștientă că tre să le iau pe tăte încet, ș nu pe tăte odată. Nu-s sigură că pot suporta atît 😀

Un scop fără plan este doar o dorință. Dorințele pot fi realizabile ș irealizabile. Caneșna că un  om cu mintea la locu ei ș cu picioarele pe pămînt ap nu-ș pune dorințe gen că vre aripi, asta-i tipic copilașilor. Un scop care are un plan pe pași ș tăt planificat ap îi mai aproape de a fia tins. Dar iarăși, nimeni ș nikă ș niș D-zeu nu-ț garantează că tăt a să meargă conform planului ș nikă nu a să se abată. De atîta că, tu nu știi care-i urmarea la mișcarea asta, pentru asta tre să fii tare previzibil. Da previzibili îs doar deștepții.

Emm, di și zic că previzibili îs doar deștepții? Pentru că diferența dintre deștept ș hîtru îi următoarea. Hîtru îi persoana așeia care dacă fași tîmpenii ș se lahanește uneori ap ea găsăște ieșire din situație ș o remediază. Da` deșteaptă, îi persoana care prevede ce se va întîmplă ș evită să se întîmple asta. Haha, I must recognize that I am none of these two 😀 adică cum s zic, mă descurc eu s ies din situație, da uneori mă descurc la a fași situația încă ș mai proastă. Da da, eu îs genu ista de persoană 😀

Scopul apare doar gîndindu-te la cine ești ș ce vrei ș te aștepți de la viață. Scopurile ți le stabilești în funcție de ceea ce trăiești ș te marchează. Nu e suficient doar să-ți pui scopul, pentru asta treb să faci acțiuni ca să atingi ceea ce îți dorești.

Okay, exemplu : Eu fumez dar vreu s mă lăs, pentru că îs conștientă că asta nu-mi fași bine. Încetu cu încetu, fumînd mai puțini țigări ca de obicei ș cu multă voință ș caracter îmi ating scopu. (Cred că. eu nu știu, eu nu fumez)

Eu vreu să-mi ating scopurile de atîta că asta îmi va aduce o fericire profundă ș satisfacție. Scopurile trebuie să se împlinească, ș noi ne le stabilim fără a le fura de la alții. Cînd ai scopuri stabilite, dimineața te trezești cu plăcere.

Of, am așă de multe scopuri, mă duc să iau foaia ș creionu ș s le scriu acolo :/ ș să le îndeplinesc pînă mor. Poate mor chiar peste un an.

Scop: 3 комментария

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

