Ninge ș iară ninge

Ninge. Az o nins neîncetat. După cît am așteptat să ningă, deamă nu mai vreu, ninsoarea de săptămîna asta o recompensat în întregime ninsoarea de care nu am avut parte jumătate de iarnă.  Deam devine enervant ș iritant. Da cu fenomenele naturii nu ti pui :/

Eu ș așă îs răcită ș am glăs răgușit ș mă doare gîtu, ș îmi lăcrimează ochii ș îmi curg mușii.

We never change…

Așă o fi?

Ninge ș iară ninge: 15 комментариев

  1. bine faci. in schimb, ca sa-ti treaca mai repede tre sa mananci multe fructe si legume (patrunjelul crud ridica bine imunitatea), in special citrice ( vit. C) Bea cat mai multe lichide.

    Intr-o ceasca cu apa calda stoarce cel putin o jumatate de lamaie si adauga putin zahar, si bea de 3 ori pe zi, o sa-ti treaca rapid raceala

    Нравится

  2. Ptiii… asta înseamnă că vocea aia făcută pentru sexphone nu mai sună așa cum trebuie, Carina? :))
    Știi, de fapt, nu există NICIUN medicament, niciun remediu care să grăbească vindecarea răcelii. E placebo curat. 🙂 Răceala trece singură, organismul se vindecă singur. Tu doar protejează-te să nu fie mai rău. Iar natura, cu produsele ei, dacă profiți în mod constant de ele, te ajută să nu te mai îmbolnăvești. Merită să ai încredere în natură!
    În rest, hai să facem un om de zăpadă, că cine știe când mai ninge așa! 🙂

    Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

