Eu nu

Eu nu scriu despre iubire, pentru că n-am motiv.

Eu nu scriu despre iubire, pentru că n-am chef.

Eu nu scriu despre iubire, pentru că nu știu ce e, deoarece nu o am.

Eu nu scriu despre iubire, pentru că ea e diferită pentru toți.

Eu nu scriu despre iubire, pentru că nu toți au parte de ea, nu toți știu a iubi. Eu tot n-am parte.

Eu cîndva am să scriu despre dragoste. Ș eu nu-s sigură că așeia o să fie dragoste adevărată ori ceva temporar ș instabil.

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

