A new year.

Ei bine, un an nou începe. Un an nou în care îmi doresc să realizez ceea ce vreau pentru mine.

Da da, să fiu mai bună, responsabilă, să mă dezvolt. Și desigur să citesc cărți mai serioase, ș nu romane ba de dragoste, ba erotice, ba drame (îi, da și să-i fași dacă pe mine cărțile astea mă atrag ș nu așelea de istorie? :/ ). Mîine îmi fac plan, plan plan planos  (cuvînt inventat la moment  ;D )

Vă doresc un an nou fericit, cît mai puțină perversitate.(?). și muuultă iubire, restu îs detalii nesemnificative ) and do what the fuck makes u happy.

Ah, și sincer mă mir că am ținut blogu un an )

Ș amu eu vreu zăpadă! (ș să apară imaginea asta blestemată care am pus-o, da nu apare :/ )

A new year.: 2 комментария

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

