Somebody kill me

Pentru că eu m-am săturat de anturaj nepotrivit și oameni mai puțîn plăcuți. Poate și m-am săturat de mine că ceea ce înainte mi se părea urît amu unele chestii mi se par acceptabile, ori poate eu văd că nu-i tăt așa roz cum credeam eu?(asta-i de bine poate?)
Poate și m-am săturat de oameni care susțîn. Susțîn blea sus ș tare că ei îs sensibili ș buni ș aparențele nu contează! Da la urma urmei asta-i numa teoretic, ș sensibilii rănesc tot „sensibil„. Asta-i deam altă poveste, da din așă povesti înveț pe viitor să nu mai fii așa naiv în privința oamenilor.
Poate ș sătulă de oameni care vor să folosească persoanele în favoarea lor, ș ei să aibă de cîștigat. Asta-i jalnic.
Persoane care f*t capu mereu ș constant.
Persoane care îș dau aere. Deasemenea de persoane false, aiși mi-am amintit de o bîrfitoare. Nu cum tu vorbești persoana pe la spate, da după perechi o fuț în parc cu dînsa fași poze, vii acasă le încarci pe odnoklassniki, ș adaugi descriere la fotografie „Offf, colega me iubită, și o mai iubesc„. Eu asta pur și simplu nu înțeleg ș gata, asta-i patetic. Eee, asta-i genu de fată care „vai, eu nu fumez, eu îs educată… eu nu mă frec, eu vașe îs sfîntă„

Nu iaca nu fumezi, asta ce îți dă minte ori și? (Eu nu fumez, liberă alegere)

Da defapt eu nu de persoane m-am săturat la moment. Da m-am săturat că trebu să fac o prostie de portofoliu, da nu vreu.

(Limbaju îi pre colorat, da eu în funcție de stare scriu, ș fără ele eu n-aș exprima tot ce am pe suflet)

Somebody kill me: 2 комментария

  1. detka.
    noi suntem inconjurati si atrasi de persoanele care au ceva in comun cu noi. care au aceleasi interese si preocupari… care ne reflecta partea din noi pe care nu vrem s-o acceptam.
    adica partea ceea pe care tu o critici, ea este si in tine, pentru ca tu nu te accepti pe tine fiind asa.
    si de cele mai multe ori, asta-i paradox, nu toti stiu, de ce critici pe cineva, apoi acela pe tine fix de asta poate sa te critice. ha. asta lege universala.
    poti sa crezi ca aberez, da!
    noi toti suntem egali, dar la nivele diferite de dezvoltare ))
    sa stii ca nu am nici o intentie rea.
    Pupici!

    Нравится

    • Ciuvak.
      Tu parțial ai dreptate, da dincolo ca un paradox ap mie îmi plac ș persoanele care-s opusu meu, tipa șeva de genu „-„ se trage la „+„, ai înțăles ideea cred că 😀
      Ș asta-i drept, noi avem de tăti, numa că doza la care îi mai mică la care îi mai mare.
      Niș nu mi-o trecut prin cap că ai vreo intenție rea! 😀

      Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

