Continui.

Simt că renunț, dar nu vreau. Renunț la lupta cu mine, la fel ca faptul că scriu acum doar pentru a mă motiva, și a nu mă da bătută, paralel să-mi țin mintea ocupată. Am mai scris cu ceva timp în urmă o chestie. Ai scris, Carino! ar fi bine să și ții cont de asta. Oricum, teorie știm toți, mai greu cu practica. Deci, chestia respectiva ținea de cel mai bine să te gîndești la ziua de mîine, și să nu alegi chestii temporare- de 5 minute, ori mai știu eu cît. Alege doar rezultatele de durată.

A renunța e cel mai simplu, desigur fără nelipsitele remușcări. A lupta și a te învinge pe tine nu-i ușor. Tu ești boss-ul tău… și nu sclava ta.

Devine tot mai greu. Devine. E mai bine să devină greu și complicat… ca să nu mă raslaghesc.

Hai, hai, adu-ți aminte de motivații, și continuă… și nu te minți de una singură.

Continui.: 2 комментария

  1. Stii,la moment te inteleg foarte bine.E greu sa lupti impotriva cuiva,dar impotriva sinelui propriu e practic imposibil.Incerc si eu deja o saptamina sa declar razboi «individualitatii» proprii care ma cam supara de la o vreme.Incerc sa nu ies defel in societate,incerc sa neglijez toate provocarile care apar.Nu as spune ca imi reuseste perfect,dar totusi…

    Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

