Întorsătură

Mă întreb dacă sunt normală, dacă tot e în regulă cu mine. Desigur, sunt conștientă că sunt o mucoasă fără caracter, indecisă, și naivă.

Naivă, pe lângă faptul că cunosc și eu acest lucru, am auzit-o de nenumărate ori din partea multor persoane. Cică, naivitatea e punctul meu forte, și e un plus. De ce? chiar nu-mi explic de ce. E aiurea să fii naivă. Da da, obișnuiesc să pun tot la îndoială, dar tot „mă mint frumos„ și sper, că nu e așa cum cred eu, și „tot e bine„.

În fine, mă întrebam dacă-s normală. Adică, îmi doresc o chestie/un lucru (nu neapărat material) cu ardoare, sper, mă încăpățânez. Vreau asta!

Hop, când am șansa de a atinge acel scop. Eu îs oarecum indiferentă. Nu-mi explic de ce! Ori, eu îs masochistă, îmi place să-mi fac singură rău. Pentru ca mai apoi… când totul parcă-i bine, eu mă las pe o ureche, stagnez, și tot așa.

Spuneți și voi. E rău să fii naiv? Apreciez argumentele :D.

Întorsătură: 7 комментариев

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

