It`s raining

Plouă, și e atât de frumos încât îmi vine să ies afară în mijlocul ploii și să simt picăturile pe propria piele. Nu fug de ploaie, mereu cum o „prind„, mă duc într-un loc ferit de lume, unde pot fi singură cu gândurile mele. Iar ploaia îmi spală gândurile, și necazurile.

Ploaia m-a inspirat să scriu. Dar în fond, nu doresc să alochez timp doar ploii. Vreau să-mi alochez timp mie, pentru a mă critica, pentru a-mi îndeplini scopul meu. Scopul meu, care m-ar satisface enorm de l-aș îndeplini, totul ar fi perfect.

Defapt nu, o dată ce acest scop va fi îndeplinit, se va sfârși rău. Deoarece acționez în prostie, nu mă gândesc la mine, nu acționez pentru mine. O fac din alte motive, iar asta nu e de bine.

În mod normal ar trebui să fac TOT pentru mine, fără a căuta motivație în persoane, ori în detalii nesemnificative.

Vreau să fac tot posibilul, nu vreau să pierd lupta cu mine, vreau să mă înving. Și o voi face… doar pentru mine.

Ploaia și un cântec, combinația perfectă.

It`s raining: 9 комментариев

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

