Stare de bine

Azi e o zi mai frumoasă decât cele anterioare. Oarecum mi-am regăsit liniștea. Și asta e de bine. După două zile în care am parcurs două cărți, absolut senzaționale. În special una din ele. Am făcut bună alegere, cu aceste două cărți „Schimbarea la trup„ și „Rătăcirile fetei nesăbuite„. Aceste două cărți m-au ajutat să-mi țin mintea ocupată, pentru că chiar era cazul.

După ce am terminat aceste două cărți, mă simt ceva mai liberă. Puțin mai puternică, că eu am învins. M-am învins chiar pe mine, și dorințele mele.

Azi e o zi atât de frumoasă, încât e loc și de o schimbare. Atât din interior cât și din exterior ^^.

P.S : Fugitiv am privit și eu Eurovisionul. Mi-a plăcut cântecul țării câștigătoare (Danemarca). Dar, faptul că Germania a luat locul 21 nu mi se pare chiar cinstit. Mie personal îmi place cântecul.

Top 3 ce mi-au plăcut 😀 

1) Austria

2) Germania

3) Danemarca

 

Stare de bine: 11 комментариев

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

