Oră târzie de primăvară

E o oră târzie, într-o noapte de primăvară. Una dintre acele nopți, cu nelipsitele insecte, ce mă calcă pe nervi. O noapte, cu o lună perfect rotundă pe cer.Un cer imens, cu steluțe sclipitoare și de mărime mică. Iar eu, o infantilă copilă ce încearcă cu greu să le numere.

Dintre aceste 4 anotimpuri, nu cred că aș putea alege un anotimp preferat.

Iarna-un farmec aparte, constituit din mulțimele de sărbători : pomi de crăciun,zăpadă,colinde.Eu sunt înnebunită după acest anotimp.

Primăvara-anotimpul în care natura prinde viață după iarna friguroasă. Iar ghioceii plăpânzi se ivesc.

Vara-anotimpul nebuniilor..și cel mai mult așteptat de oameni, în special de elevi.

Toamna-frunze multicolore ce împânzesc pământul..

E noapte, iar asta mă aruncă în gândurile mele de astfel, anormale. Gândurile mele se cer înșiruite..iar eu nu pot să le înnăbuș. Nu scriu eu acum, scrie sufletul meu.

Sufletul meu..nu are o temă exactă, doar vrea să scrie, și să asculte muzică!

La această oră, inevitabil îmi aduc aminte de greșeli, de lume, de persoanele ce înseamnă, sau au însemnat ceva pentru mine. Greșelile sunt diverse..ele au existat, și vor exista, și se vor aduna.Adunarea lor va fi egală cu experiență pentru mine.

La această oră…eu nu vreau decât să-mi ascult cântecele mai departe…

Oră târzie de primăvară: 30 комментариев

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

