Ganduri perverse (Partea 16)

Nu,nu am uitat de blog,nu scriu pentru cei ce va plac istorioarele astea.TOT CE VOI SCRIE DE ACUM INAINTE,E PENTRU ACEI CE LE E GREATA DE CE POSTEZ AICI.. 😀

Inca traiesc,muscata de un caine,dar mai traiesc.Oare cainele care m-a muscat mai traieste? 😀

Felicitari mie)—2,022 views

PRIMELE 10 PĂRȚI :

Ganduri perverse:Toate partile pana la a X-a.

————————————————————————————————————————-

Ganduri perverse (Partea 11)

Ganduri perverse (Partea 12)

Ganduri perverse (Partea 13)

Ganduri perverse (Partea 14)

Ganduri perverse (Partea 15)

————————————————————————————————————————-

Am inchis amandoua ochii si totul parea perfect..

Iar ea era perfectiunea intruchipata..cand dormea.Am sarutat-o pe frunte si am plecat in drumul meu..mi-au placut momentele petrecute cu Alina..singurul lucru de care-mi pare rau,e ca nu era acolo baiatu’ pe care l-am dezvirginat.Poate in alta viata il voi reintalni.

Plictiseala ma cuprinde..poate sa remediez acest lucru?..

Merg in parc..imi sare instant in ochi,un baiat,nu arata deloc rau..m-am asezat alaturi de el..Am observat atunci cand m-a vazut a inceput sa se excite incet..p**a i se sculase si nu stia cum sa faca sa nu observ.Intr-un final isi face curaj si ma abordeaza :

-Buna,eu sunt Dinu,putem vorbi putin?

-Sigur ca da! Eu ma numesc Casandra,incantata de cunostinta.

El imi spune :

-si mie imi pare bine de cunostinta.Ai vrea sa vii la mine sa bem o cafea si sa ne cunoastem mai bine? ..

i-am spus ca da,si am zambit.

Am ajuns la el,ne facem comozi..el ma sorbea din priviri,se uita la decolteul meu ce descoperea doi sani imensi,frumosi..si buni de lins.Se aseaza langa mine,ne aprindem tigarile si incepem sa vorbim,el se uita insistent la sanii mei.Eu,ca sa-i intru in joc,am descheiat un nasture..El vazand asta,zambeste si imi atinge piciorul,vazand ca-mi place ma intreaba daca poate sa ma sarute..i-am permis..ma trage de dupa cap si ma saruta pasional.

I-am zis ca-mi place cum saruta,si ii pun mana pe scula,ce era sculata si in erectie.I-am propus sa mergem in camera.Ajunsi acolo incepem din nou sa ne sarutam,ne luam in brate si el imi scoate maioul..eu intre timp imi desfac sutienul,ochii lui descopera sanii mei minunati..pe care el incepe sa-i sarute,sa-i linga..sa-i suga..si apoi imi musca incet sfarcurile pana se intaresc in gura lui.

Observase ca sunt excitata,si imi baga mana in chiloti,la pasarica mea umeda..incepe sa o frece si sa-mi bage cate un deget finut inauntru.Mi-am spus in gand ca e momentul sa-l »lucrez» eu,il desfac la pantaloni si ii scot afara p**a,incep sa o frec,si sa-i dau o »laba de ajutor»,ma apropii cu gura de ea,incep sa-i ating capul maricel si excitat cu limba mea fina..Apoi ma asez pe pat,intinsa,si el imi da jos hainele..ce ascundeau o pasarica jucausa,ce astepta sa fie linsa.Isi baga capu’ intre picioare,potriveste limba si incepe sa o linga cu patos..sa se joace cu lindicul,baga limba adanc si o saruta..imi suge lindicul,la fel face si cu labiile..gemeam.Apoi se ridica si isi baga p**a in mine si ma f**e incet..apoi din ce in ce mai tare.Urlam,gemeam de placere,apoi ma intreaba daca-mi place sa fiu f*t*t* capra.I-am zis ca ador,si ma aplec rezemandu-ma de pat.El mi-o baga tare si apasat,mainele sale se jucau cu sanii mei uriasi,ii framanta si strangea sfarcurile mele mari,si tari.Apoi l-am rugat sa ma f**a intre sani,aveam asemenea fantezie.M-am asezat in genunchi,i-am cuprins penisul intre sanii mei si am inceput sa frec in sus si in jos..el era super excitat.Mi-a spus ca nu mai rezista si vrea sa termine,a spermat pe sanii mei.Sanii mei erau plini de sperma multa si alba..ce am inceput sa o intind ca pe o crema pe corp…A fost cea mai buna partida de sex.

Ganduri perverse (Partea 16): 12 комментариев

  1. Imi place ce citesc, dar constat dezamagit ca oamenilor le este mult mai usor sa-si consume timpul cu multe nimicuri, in loc sa chiar faca ceea ce le trece prin cap…cati si cate ajung sa se bucure de asemenea monete? Putini…ptr ca societatea ne-a impus doctrine 🙂

    Нравится

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

