Prietenia intre fete NU EXISTA

Image»Fetele»..intr-un cuvant IMPREVIZIBILE

Crunt titlu,trista realitate..si evident daca am »aruncat bomba» ar trebui sa aduc argumente si sa-mi sustin cu tarie parerea..de copilita fara minte.

Sa incepem..cu o descriere strict din punctul meu de vedere,si eu nefiind exceptia,de la aceste calitati.

Fiecare dintre noi(fetele) avem o »cea mai buna prietena».Defapt sa rectific,avem mai multe exemplare de »cea mai buna prietena» —suna ca un paradox).O »cea mai buna prietena» buna pentru confesiuni,o alta »cea mai buna prieteni» buna pentru distractii,o »cea mai buna prietena» pentru sfaturi,si lista poate continua la nesfarsit 😀 .

«Cea mai buna prietena» nu exista in 90% din cazuri.

De ce nu poate exista prietenie intre doua fete?

Simpla,intrebare,si simplu raspuns 🙂

Fetele de la natura,sunt—invidioase(invidia a existat de cand pamantul iar partea amuzanta,fiind ca de la lucruri materiale,ori de la un baiat(ho mai..ce altu’ n-are minte/frumusete/si instrumentul principal? :D)

Fetele mai sunt si egoiste..sa dam un exemplu..te suna o prietena,beata —la ora 3:00 de noapte,si te »roaga» sa vii sa o iai,si s-o duci acasa,cate ar face asta? Eu personal,afirm cu desavarsire,NU..doar nu eu ti-am dat sa bei,iubito.

Iar barfitul..nu ramane in urma(inca ramane ocupatia favorita al multora)

Fetele sunt materialiste,cica)

Parerea baietilor..imi spusese cineva ca le imparte in doua categorii : Cele materialiste,si cele ce se prefac ca nu-s materialiste.:D. Nu e un lucru neaparat rau sa fii materialista,atata timp cat vrei tu SINGURA,fiind absolut independenta sa castigi totul,sa ai totul,sa tinzi spre ideal,dar conceptia asta tampita,sa cauti baiat ce sa te intretina..mi se pare demna de »mentalitatea unei tarfe»..nu mi-ar placea sa depind de absolut nimeni.Ca idee,nu toate fetele intra in aceasta categorie.

Destul despre fete..descrierea cred ca a spus tot,sa inchei cu o idee dupa care ma conduc »Eu n-am prietene,doar cunoscute».(am zis destul despre fete,poate eu sunt baiat?—neah n-am avut eu norocul asta :D)

Prietenia fata-baiat..as defini-o ca ceva delicat..cu riscuri.Periculos pentru ca orice moment se pierde controlul,asupra sentimentelor de atasament ce le confunzi cu iubirea..dar suna mai credibil decat prietenia fata-fata.

Deci, argumentele pro:

  • Poate exista prietenie intre un baiat si o fata, deoarece prietenia este bazata pe incredere si nicidecum pe invidie asa cum se obisnuieste la fete, dar nu este exclus nici la baieti.
  • Prietenia intre un baiat si o fata este trainica si atat fata cat si baiatul sunt gata să se sfatuiasca reciproc.
  • Este transparenta si comunicare mult mai buna.
  • Intre un baiat si o fata nu exista invidie. Nu exista competitia aceasta. Fetele cauta totul în folosul lor(good point,ma simt :D), baietii sunt sinceri.
  • Fetele sunt mai sentimentale si dramatizeaza foarte usor, barbatii judeca totul la rece si cantaresc bine lucrurile inainte de a la face publice.
  • Barbatii dacă au ceva de zis o fac, fetele tin totul in ele, ca mai apoi sa caute momentul sa izbucneasca(in cazul meu,sa ma razbun).

argumente contra:

  • Nu poate exista prietenie adevarata dintre un baiat si o fată deoarece ea poate sfarsi cu suferinta. Unul din ei se poate indragosti, pe cand celalalt vede doar o relatie de prietenie.
  • Unui baiat nu-i poti spune chiar fiecare detaliu, nu poti discuta pe toate temele, asa cum discuti cu o fata.
  • Dacă baiatul are prietena cu care vrea sa se casatorească, pot aparea probleme în relatia lor. Fata lui poate deveni geloasa.
  • Prietenia dintre un baiat si o fată dureaza doar pana la casatoria unuia dintre ei, dupa aceasta ea este imposibila, pe cand intre 2 fete sau 2 baieti ea poate dura o vesnicie.

Concluzia: Parerile sunt impartite :D.

Prietenia intre fete NU EXISTA: 3 комментария

Comentează în limita bunului simț, nu chiar ca la stînă ^^

